V našich očních optikách najdete brýlové obruby světoznámých značek. Do brýlových obrub doporučujeme brýlové čočky značky ZEISS, které vykazují vysokou kvalitu. Vyřešíme Vaše potřeby pro perfektní vidění, ať už jste v zaměstnání či prožíváte volné chvíle.

Ženám nabízíme vyzkoušet si líčení pod brýle s pomocí naší stylistky a vizážistky. Podle barevné typologie, tvaru obličeje a typu osobnosti společně vybereme nejvhodnější brýlovou kombinaci.

Pro pány jsme otevřeli první pánské oddělení, kde v klidném a příjemném prostředí u šálku s kávou společně vybereme brýle, které podtrhnou Váš styl a vyhoví všem vašim potřebám.


 
larooptik-maxmara

Max Mara

Dámská značka Max Mara má své místo především v oděvním průmyslu nejen v místě svého zrození v Itálii, ale je také velkým pojmem po celém světě. První kolekce brýlí byla představena světu v roce 1998. Hlavním znakem značky Max Mara je především sofistikovanost v použitých jednoduchých dokonalých detailech a precizní zpracování, vyzařuje luxus a styl. Max Mara dokáže být perfektním každodenním doplňkem, vystihnout tak osobitý styl, podtrhnout ženskost a odvahu. Důležitým „know-how“ je nositelnost, nadčasová elegance a vysoká kvalita použitím kvalitních materiálů.
Elegance a styl…to je kolekce dioptrických i slunečních brýlí Max Mara.

 

larooptik-maxco

Max & CO

Max & CO je jednou z mnoha kolekcí značky Max Mara. Zahrnuje dioptrické i sluneční brýle, které jsou určeny především mladým a dynamickým ženám. Klade důraz především na aktuálnost, proto kolekce brýlí představuje každý rok spousty novinek řídících se aktuálním trendem. Dioptrické brýle Max & CO jsou jedinečné svým osobitým designem, barevností a detailními prvky. Používá stále nové vzory i materiály. Jsou vhodné pro nositelky, které se nebojí experimentovat s každodenním outfitem. Hledáte specifické brýle pro každodenní používání a zároveň pro Vás budou šperkem? Tak je kolekce Max & CO určena právě pro Vás.

 

larooptik-blackfin

Blackfin

Brýlové obroučky Blackfin jsou dokonalým skloubením technologie a designu. Představují dramatickou architekturu působící na smysly a vyvolávající silné emoce. Jsou vyráběné v dílnách v italských Dolomitech pro silné osobnosti. Pro ty, kteří touží jak po jednoduchosti tak zároveň po výraznosti. Očnice Blackfin jsou vyrobeny z nealergenního a nejkvalitnějšího japonského titanu. Stranice jsou vyrobeny z tenkého betatitanu- to kvůli pružnosti a dobré flexibilitě. Speciální patentované koncovky zvané Swordfish se snadno zkrátí. Brýle se dokonale přizpůsobí obličeji nositele a díky své lehkosti vytváří pocit pohodlí. Obruby Blackfin váží v průměru 12g, váha brýlí z kolekce Zero jsou jen 4g. Dominují svými jedinečnými tvary a barevnými kombinacemi.
Výroba je řešena do detailu díky 53 postupům k dokonalosti, koukněte a přesvědčte se sami: http://www.youtube.com/watch?v=YSK3LmRMByo
Slova vystihující Blackfin:
KVALITA, DESIGN, DOKONALOST, ČISTOTA, TECHNIKA, STYL, LEHKOST, VÝRAZNOST, ARCHITEKTURA

 

larooptik-vogue

Vogue

Vogue je dynamická, proměnlivá a barevná značka určená především pro moderní ženy všeho věku, které čerpají radost z módy. Z módy, která se mění jako roční období a jejíž pravidla se stále mění. Značka Vogue zosobňuje plně svěží a metropolitní styl. Každá nová kolekce se odráží v nejnovějších trendech – jak barevně tak tvarově. Kočičí tvary, motýlí vzory, krystaly Swarovski, barevné zrcadlové čočky ve slunečních variantách brýlí i čistá jednoduchá móda – to vše je značka VOGUE. Vogue vznikl pod stejným názvem jako nejprestižnější módní časopis. Nedávno značka oslavila své 40. narozeniny. Mezinárodní expanze značky z Itálie je v období až posledních 15 let.
Slova vystihující VOGUE:
MÓDA, HRAVOST, BARVY, ŽENSKOST, ŽIVOST, ROMANTIKA

 

larooptik-rayban

Ray Ban

Jak získat slávu, zájem a oblíbenost díky slavným osobnostem? V tom je značka Ray Ban naprostou jedničkou. Ray Ban je v současné době nejpopulárnější a nejžádanější značka brýlí ve světě. Už jen její název láká. Historie brýlí Ray Ban začíná ve 40. letech. První speciálně vytvořené brýle pro piloty Air Force jsou dodnes známé ,,pilotky“ Aviator. Tyto pilotky nejvíc proslavil herec Tom Cruise ve filmu Top Gun. O deset let později vznikl druhý nejslavnější a dnes nejprodávanější model Wayfarer. Ten jsme mohli vidět na krásné Audrey Hepburn ve filmu Snídaně u Tiffanyho nebo na hrdinech z novodobého filmu Avatar. V každé kolekci překvapuje značka Ray Ban nejen z hlediska materiálů ale i designu. Nebojí se experimentu a dokáže zapojit ke klasickému acetátu i dřevo, džínovinu, pryž, alcantaru, karbon, superlehký nylon, ocel, titan. Nebojí se ani nevšedních tvarů elipsy a šestiuhelníku. Nyní se Ray Ban ubírá směrem ve stylu a kultury hippies. Kulaté tvary brýlí se vracejí a Ray Ban chce podpořit tento tvar. Brýle, které neodmyslitelně patří ke zpěvákovi Johnu Lennonovi. Nejdůležitější poselství značky Ray Ban je: Měj odvahu být sám sebou.
Slova vystihující Ray Ban:
BESTSELLER, SLÁVA, IMAGE, VZOR, UNISEX, STYL, VOLNOST, EXPERIMENT

 

larooptik-hugoboss

HUGO BOSS

Značka Hugo Boss je pánská modní značka s více jak 90 letou tradicí, která se věnuje pánské konfekci a doplňkům. Od 70let se věnuje i brýlovým obrubám, které se vyznačují vysokou kvalitou a precizním zpracováním, a i proto jsou v optickém světě tak oblíbeny. Z těchto brýlí sálá úroveň, luxus, kvalita a serióznost stejně jako z dalších produktů této značky.

 

larooptik-jaguar

JAGUAR

Brýle Jaguár: Propracovanost, kvalita, luxus, kreativita, jedinečnost Brýle značky Jaguár jsou na trhu od roku 1984. Designeři hledali inspiraci přimo u modelů aut Jaguár. Na brýlích naleznete spoustu prvků právě z těchto vozů, např. dekór střechy (tapecirung – čalounění), barvy aut, vzor dřeva palubní desky, či vlna na stranicích brýlí má připomínat siluetu auta…
Jak i auto značky Jaguár, tak i brýle jsou rozděleny do skupin. Od sportovní verze po luxusní limuzínu:

  1. SPIRIT: tato skupina je inspirována sportovním typem Jaguára. Brýle jsou barevné (barva aut), mladistvé, dynamické.
  2. CLASIC: na stranicích brýlí naleznete imitaci interieru (dekor dřeva palubní desky, čalounění na střeše). Tato skupina brýlí je velmi elegantní.
  3. ULTIMATE: luxusní řada brýlí, brýle jsou vyráběny z titanu a 23karátového zlata. Tato skupina se dá přirovnat k automobilu Jaguar limuzina.
  4. PERFORMENC: nejnovější skupina v brýlových obrubách. Brýle jsou určeny pro všechny co chtějí být IN, jdou s dobou. Brýle mají velmi dynamický vzhled díky prohnutí očnice.

 

larooptik-prada

PRADA

Značka Prada byla založena Mariem Pradou v roce 1913 v italském hlavním městě módy – Miláně. Již v roce 1917 si Maria Pradu vybrala italská královská rodina jako dvorního dodavatele luxusního zboží. V průběhu 20. let se postupně Prada stala oblíbenou značkou evropské aristokracie. Do povědomí široké veřejnosti pak pronikla o pár let později díky experimentům s novými vlastními materiály a vysoké kvalitě zpracování. V roce 1977 uzavřeli Miuccia Prada (vnučka zakladatele a hlavní módní designerka značky Prada) spolu s Patriziem Bertollim partnerství, které odstartovalo nejúspěšnější expanzi v historii značky. Společně vedou podnik Prada dodnes, nyní již jako manželé. V souladu s obchodní filosofií Patrizia Bertolliho jsou všechny výrobní procesy podřízeny přísným kritériím a zůstávají plně pod kontrolou značky.
Brýle Prada jsou charakterizovány svoji výstředností a řadí se k těm nejbarevnějším a nejvýraznějším. Často vystihují nebo přímo ovlivňují budoucí módní trendy. Prada nabízí moderní brýle s propracovanými detaily i retro modely s originálními prvky.
Letošním trendem pánských brýlí Prada je kolekce Linea Rossa, která je inspirována sportovním životním stylem. Obroučky Prada Linea Rossa oživují tradici značky skrze současný avantgardní design a spojují elegantní styl s pokročilými technologickými postupy. Prostřednictvím high-tech materiálů a jedinečného smyslu pro design přináší nadčasovost, dynamičnost a elegantní, osobité tvary. Na kolekci Linea Rossa značky Prada se můžete přijít podívat do našeho pánského oddělení.

 

larooptik-oakley

OAKLEY

Brýle Oakley: spolehlivost, bezpečí, pohodlí, komfort, styl, jistota, nezaměnitelnost,…
Brýle značky Oakley jsou inspirovány sportovci. Tato Americká značka je na trhu od roku 1975. Myšlenka vzniku se zrodila v garážové dílně američana Jima Jannarda, který vynalezal nový druh motocyklových gripů, které budou umožňovat jezdci komfortní držení bez klouzáním. Jeho produkt získal úspěch a proto pokračoval dál a to k brýlím určeným pro motokrosové jezdce ( první kdo je vyzkoušel a zajistil brýlím obrovský úspěch byl Johny O’Mara). Motokrosové brýle měly speciální zukalacení čoček (skel) pro lepší periferní vidění jezdce. Díky tomuto úspěchu začal pokračovat s brýlemi pro spordovce až po dioptrické brýle, kde zkloubil všechny tyto vlastnosti,které značku Oakley vytvořily.
Brýle Oakley nosí vojáci Americké armády, vrcholoví sportovci (Lance Armstrong, Bradley Wiggins…), jezdci F1 (Michael Schumacher, Fernando Alonso…), jezdci Moto GP (Valentino Rossi…), ale i herci (Nicholas Cage, Brad Pitt, Miley Cyrus….).
Oakley je světová jednička mezi brýlemi.

 

larooptik-esprit

ESPRIT

Esprit je mezinárodní módní značka charakteristická uvolněným kalifornským životním stylem. Celý koncept značky Esprit je pevně spjat právě s Kalifornií, kde byla v 60. letech minulého století značka založena. Proto je i z brýlí Esprit cítit nezaměnitelná atmosféra slunných kalifornských pláží, přátelství, legrace a lásky k životu. Toto dědictví spolu s nejnovějšími módními trendy vede k vytváření autentických, inspirativních a stylových produktů se smyslem pro detail.

 

larooptik-eschenbach

ESCHENBACH

Firma Eschenbach se již více jak 100 let věnuje optickým pomůckám. Mezi ně nemalou částí patří i brýlové obruby. Tato firma vlastní patent na technologii Titan-flex (tvarová paměť). Do jejich portfolia patří značky Titanflex, Humphrey’s, Marc o‘ polo, Brendel a Freigeist. Tyto obruby se vyznačují vysokou kvalitou, spolehlivostí, odolností, lehkostí a vysokým komfortem pro nositele.

 

larooptik-adidas

ADIDAS

Adidas je jednou z nejžádanějších a největších sportovních značek na světě. Tato legendární značka se třemi rovnoběžnými proužky ve znaku je vůdcem v inovační oblasti technologií a designu. Jelikož se jedná o sportovní značku, i brýle vyráběné pod vlajkou tří pruhů se specializují především na sportovní odvětví. Od cyklistiky, běhu a lyžování až po extrémní sporty. Konceptem značky Adidas je vize vytvářet produkty nejvyšší kvality a komfortu, ať už se jedná o vrcholové sportovce, nebo běžné uživatele.

 

larooptik-augustovalentini

AUGUSTO VALENTINI

Společnost Augusto Valentini, která navrhuje a vyrábí vysoce kvalitní brýle již od roku 1978, byla původně založena jako malá dílna. V průběhu let se vyvinula z této malé dílny výborně organizovaná mezinárodní společnost, lídr evropského designu a má vedoucí roli ve výrobě a distribuci brýlových obrub. Díky kvalitní týmové práci a neustálé snaze poskytovat zákazníkům skutečně hodnotný výrobek jsou brýle Augusto Valentini charakteristické svojí spolehlivostí a vyznačují se vysokou technickou precizností.

 

larooptik-etnia

Etnia Barcelona

Etnia Barcelona, španělská značka, která nás bezpochyby baví nejen svými barevnými kolekcemi, ale především použitým materiálem, který je přírodní a recyklovatelný. Etnie Barcelona je považována za průkopníka v používání barev. Každý model je svou barevností specifický a jedinečný. Obruby jsou vytvářeny z přírodního acetátu, který je vyrobený z bavlny. Jeho výhodou je tvárnost, tím tak může být vyrobena široká škála textur a barev. Vedle kolekce na aktuální sezónu vždy vznikají i kolekce inspirované například undergroundovými umělci, mezi které aktuálně patří Jean-Michel Basouiat, který se ve svých začátcích proslavil především pouliční tvorbou graffit a street artu. Brýle z této kolekce vyznačuje hravost, barevnost a odkazy jazzu a pop kultury. Další inspirací byl také Yves Klein, jehož práce byla založena na vlastnostech barev. Pro jeho tvorbu byla typická modrá barva indigo, kterou Etnie použila u několika svých oblíbených modelů. Hledáte výjimečné brýle, které Vám padnou? Zároveň se nebojíte barev? Pak je kolekce brýlí Etnia Barcelona tou správnou volbou právě pro Vás! BUĎTE IKONOU!

 

larooptik-silhouette

Silhouette

Brýle na míru? Brýle, které podtrhnou Vaši osobnost a nezmění Vaši vizáž? To jsou brýlové obruby rakouské kvality značky- Silhouette. Silhouette je ztělesnění nadčasového stylu a nepodléhá módním trendům. Filosofie Silhouette spočívá v estetické harmonii a komfortu nošení. Estetická harmonie – spousta možností výběru tvarů a velikostí brýlových skel na míru dle obličejové typologie, nároků zákazníka či přizpůsobení se dioptrickým hodnotám brýlových skel. Komfort nošení – lehkost díky výjimečným materiálům jako je japonský titan nepodléhající korozi a SPX plast – lehký a vysoce odolný pružný plast. Silhouette obruby jsou oceňovány i za svůj design a za smysl pro detail. Především se jedná o vrtané obroučky bez šroubků. V kolekcích lze najít i jemné plastové obruby ve výraznějších barvách i 18-ti karátové celozlaté vrtané obroučky s diamanty, safíry a dalšími luxusními šperkařskými skvosty. Sluneční varianty brýlí Silhouette se vyznačují vysokou originalitou a kvalitou skel.
Slova vystihující brýle Silhouette:
MINIMALISMUS, KOMFORT, HARMONIE, LEHKOST, NADČASOVOST, ESTETIKA, DETAILY, MOŽNOSTI, ŠPERK, INOVACE, INSPIRACE, DÍLO MISTRA

 

larooptik-armani

Emporio Armani

Giorgio Armani založil stejnojmennou značku roku 1975. V roce 1981 byl v Miláně otevřen první obchod značky Emporio Armani (Emporio = obchodní dům). Pro všechny značky spadající pod firmu Armani je hlavním módním návrhářem přímo sám Giorgio Armani. V současnosti je společnost Giorgio Armani nejrychleji rostoucí luxusní značkou na světě a stala se velmi oblíbenou značkou mezi známými celebritami (Bono, Brad Pitt, Natalie Portman, Tom Cruise aj.).
Heslem značky Emporio Armani je „Zábava a mládí“. Brýle Emporio Armani se vyznačují hravými kombinacemi barev, kontrastů a materiálů, a jsou vždy inspirovány současnými módními trendy. V kolekci slunečních brýlí najdeme propojení klasické elegance a jednoduchosti a časté doplnění o sportovní designové prvky.
Spojení jedinečných barevných kontrastů, elegance, spontánnosti, moderních stylů a neustále se zdokonalujících materiálů – to je značka Emporio Armani.


bool(false)